شما اينجا هستيد: Home » گاه شمار » دسامبر » گاه شمار19 دسامبر در زندگی الویس پریسلی

گاه شمار19 دسامبر در زندگی الویس پریسلی

گاه شمار19 دسامبر در زندگی الویس پریسلی:
1955
در چنین روزی در سال 1955الویس به خرید در شهر ممفیس رفت . او از جواهرات فروشگاه Peabody and the Lansky Brothers دیدن کرد . غروب همانروز او در یک برنامه نمایشی خیریه در ممفیس که در آن مسابقه زور آزمایی یک تیم تمام ستاره برگزار میشد شرکت کرد .
1957
در چنین روزی در سال 1957 ، الویس یک بیانیه غیر رسمی در ارتباط با اطلاعیه اعزام به خدمتش که توسط ریاست مجمع عمومی خدمت وظیفه در شهر ممفیس یعنی ‘میلتون باورز’ تنظیم شده بود، دریافت کرد. در حقیقت این یک بیانیه اعزام به خدمت در ارتش ایالات متحده بوده و ابتدا در گریسلند به اطلاع الویس رسیده و روز پس از آن ، او خود شخصا آن را دریافت کرد .

1962
در چنین روزی در سال 1962 ، پریسیلا با نام مستعار ‘ پریسیلا فیشر ‘ با پروازی از آلمان در فرودگاه Idlewild در شهر نیویورک فرود آمده و توسط ورنون و همسرش ‘دی ‘ از فرودگاه به ممفیس برده شد . الویس او را از منزل پدرش برداشته و چون میخواست برای نخستین بار خود شخصا گریسلند را به همسر آینده اش نشان دهد ، اورا با اتوموبیل به تماشای تزیینات سالیانه کریسمس منجمله پرده نمایش تولد حضرت عیسی بن مریم در چمنزارهای اطراف برد . این پرده جزء به جزء که در اندازه های واقعی ساخته شده امروزه نیز هنوز به عنوان تزیین دوران کریسمس در گریسلند مورد استفاده قرار میگیرد .
در واقع در همین روز بود که ‘پریسیلا بیولیو’ برای نخستین بار گریسلند را دید.
1966
در چنین روزی در سال1966 ، از طرف پژوهشکده تجارت ممفیس با الویس مصاحبه ای صورت گرفت . در این مصاحبه که به بررسی کریسمس در گذشته و زمان حاضر پرداخته شده بود ، جمله معروف الویس شکل گرفت : ” در جوانی همه چیز رویاییست . وقتی بزرگ می شوی زندگی یک جورهایی زیادی واقعی میشود …”
1970
در چنین روزی در سال 1970 ، ورنون و پریسیلا سعی کردند با الویس بر سر عادات خرج و مخارجش برخورد نمایند . این کار آنان الویس را بی اندازه خشمگین نمود تا حدی که او گریسلند را ترک کرده، به فرودگاه رفته و همانجا سوار پرواز واشینگتن دی سی شد . در واشنگتن وارد هتل آن شهر شده و سعی کرد با ‘جویس بووا’ تماس حاصل نماید. مدت کوتاهی بعد ، برای پیوستن به پرواز دالاس هتل را ترک کرده و با آن پرواز به لوس آنجلس رفت . در اینجا بود که به راننده لیموزین شخصیش ، ‘جرالد پیترز’ و ‘ جری شیلینگ ‘ تلفن کرده و از آنان خواست ترتیب ملاقات با وی را در شهر لوس آنجلس بدهند . البته قبلا به آنها هشدار داد که به کسی نگویند الویس کجاست !
مترجم: فیروزه

 

عکسهای مربوط به این روز:

الویس در رینگ کشتی برنامه نمایشی خیریه در ممفیس چنین روزی 19 دسامبر 1955

الویس در رینگ کشتی برنامه نمایشی خیریه در ممفیس چنین روزی 19 دسامبر 1955

About The Author

Number of Entries : 333
Scroll to top